کامیابی تنها در این است که بتوانی زندگی را به شیوه خودسپری کنی.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری کنسرت ناگفته شهرام ناظری در کرمانشاه

برگزاری کنسرت ناگفته شهرام ناظری در کرمانشاه

http://winplay.ir/wp-content/uploads/2017/01/2013006.jpg

کنسرت «ناگفته» در کرمانشاه برای دومین بار تمدید شد
شهرام ناظری در خانه پدری خواند

موسیقی ما – کنسرت «ناگفته» شهرام و حافظ ناظری در کرمانشاه برگزار شد و «شهرام ناظری» خواننده برجسته موسیقی ایران، اجرای کنسرت در خانه پدری را بسیار لذت‌بخش دانست. در این کنسرت قطعاتی چون آفرینش، حیرانی، بازگشت جاودانگی، مثنوی‌خوانی، بداهه‌نوازی و قطعه عدم به همراه چند قطعه کردی اجرا شدند و قطعات کردی با شور و همخوانی مردم همراه شد.

در این اجرا «شهرام ناظری» چند جمله‌ای به زبان کردی با مردم صحبت کرد و گفت که متولد برزه دماغ کرمانشاه است و بسیار خوشحال است که در خانه پدری‌اش کنسرت اجرا می‌کند. او همچنین اظهار امیدواری کرد که دولت یارانه‌ای به فعالیت‌های فرهنگی اختصاص دهد به‌گونه‌ای که مردم بتوانند با ارزان‌ترین قیمت از کنسرت‌ها استفاده کنند:‌ «شاید عده‌ای از مسئولان ندانند که شعر و موسیقی به چه درد می‌خورد، اما باید بدانیم که تبلور فرهنگ در آیینه شعر و موسیقی است. بنابراین به‌وسیله شعر و موسیقی می‌توانیم فرهنگ‌مان را به دنیا نشان دهیم.»

در ادامه این کنسرت، حافظ ناظری خالق اثر «ناگفته» گفت: «موسیقی صدای خدا و عبادت است. بنابراین مسئولان ما باید این حضور پرشور مردم در پاس‌داشت موسیقی سنتی را قدر بدانند. بی‌شک به‌دلیل احترام به این شور و هیجان تا آخرین لحظه برای گرفتن عکس یادگاری و امضای آلبوم کنار شما خواهم ماند.»

به‌دلیل استقبال مردم کرمانشاه و درخواست علاقه‌مندان، کنسرت «ناگفته» ٧ بهمن‌ماه نیز در این شهر تمدید شد. این دومین تمدید و سومین اجرا به فاصله دو هفته در کرمانشاه خواهد بود.

برگزاری کنسرت ناگفته شهرام ناظری در کرمانشاه