دانشگاه تمام استعدادهای افراد از جمله بی استعدادی آن ها را آشکار می کند.(آنتوان چخوف)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اولین اجرای اشوان در جشنواره موسیقی فجر ۹۵

اولین اجرای اشوان در جشنواره موسیقی فجر ۹۵

 

http://winplay.ir/wp-content/uploads/2017/01/144942042698462388ashvan-behet-marizam.jpg

نمایشگاه بین‌المللی تهران در دومین سانس اجراهای امشب (۲۷ دی ۱۳۹۵) میزبان «اشوان» بود تا این خواننده نیز اولین اجرایش در جشنواره موسیقی فجر را تجربه کند.

به گزارش «موسیقی ما»، اشوان که با همراهی «رسول ترابی» -تهیه‌کننده و مدیر برنامه‌هایش- در محل برگزاری کنسرت حاضر شده بود، اجرا را با قطعه «هنوزم می‌شه» شروع کرد.

این خواننده پس از اجرای اولین قطعه و خوش‌وبش با حضار، گفت: «امشب باید خاطره‌ساز شود. ما حدوداً تا دو ماه دیگر که آلبوم منتشر شود کنسرتی در تهران نخواهیم داشت و امشب باید انرژی لازم برای این مدت را ذخیره کنیم!» اشوان سپس با اجرای دو قطعه «حواست نیست» و «بعد من»، فضای حسی‌ای بر سالن حاکم کرد.

قطعه بعدی «بگو دروغه» بود که از اولین آلبوم اشوان است. هم‌زمان با اجرای این قطعه، متن ترانه‌اش روی نمایشگر سالن به نمایش درآمد تا مخاطبین به هم‌خوانی با اشوان بپردازند.

«شمعا رو روشن کن» آخرین قطعه‌ی منتشرشده با صدای اشوان است که با استقبال مخاطبین روبرو شده بود و در این کنسرت نیز با هم‌خوانی حضار اجرا شد.

در بخشی از کنسرت اشوان به حضار گفت: «نور موبایل‌هایتان را لازم داریم تا یک آهنگ خوب بخوانیم» و منتظر ماند حاضرین با نورهای موبایل او را همراهی کنند تا قطعه «تنها شدم» را بخواند.

«چرا گریه کردم»، «چه خوبه حالم» و «برگرد» دیگر قطعات اجرایی کنسرت اشوان بودند. اشوان با گفتن جمله «به تک‌تک شما مریضم و از شما انرژی می‌گیرم» قطعه پرطرفدار «بهت مریضم» را اجرا کرد. او در پایان قطعه «تنها شدم» را با همراهی پیانو خواند و به درخواست حضار «شمعا رو روشن کن» و «بهت مریضم» را نیز یک بار دیگر اجرا کرد.

اشوان در این کنسرت با اشاره به برگزاری تور کنسرت‌هایش در شهرهای مختلف گفت: «ما در چند وقت اخیر در شهرهای مختلفی چون بندرعباس، رشت، گرگان، شیراز و… کنسرت داشتیم و لذت زیادی هم بردیم. اما هیچ‌کجا مثل زادگاه آدم نمی‌شود و اجرا در شهر خودم لذت دیگری دارد.»

نیما رمضان (رهبر ارکستر، نوازنده گیتار الکتریک)، آرش سعیدی (گیتار بیس)، سعید شمس (کیبورد)، برنا شفیع‌زاده (درامز)، کیان ایرجی (گیتار)، مصطفی شعبانی (ساکسفون) و ساسان هاشمی (کیبورد) و مهرداد (داربوکا) نوزاندگان ارکستر اشوان در این کنسرت بودند.

اشوان از «رسول ترابی» به عنوان برادری که کمک و همراهی زیادی با او در مسیر فعالیت هنری‌اش داشته تشکر کرد.

در ادامه عکس‌های «سید علیرضا حق‌شناس» از این کنسرت را ببینید.

عکس اشوان

اولین اجرای اشوان در جشنواره موسیقی فجر ۹۵